Otsikko
Mikä mahtaa olla tämä ötökkä?

Kysytty

Moi,

Mikä mahtaa olla tämä ötökkä? Luteen kuvia yrittänyt katsella ja toisaalta ei vastaa ihan lutikan muotoa ja voisiko olla pienet siivetkin? Mutta voo olla kyllä ludekin ja nyt hieman jännittää. Mitään jälkiä en löytänyt patjoista, sängyistä jne.

Vastaus

Vastattu

Ötökkätieto-sivustolta löytyy tunnistuskuvia. Niiden perusteella kyseessä voisi olla jokin ulkona elävä ludelaji, kuten jalavanokkalude tai lehvänokkalude: https://www.otokkatieto.fi/cat?id=4.