Mikä kappale soi Raid sarjassa 6 jaksossa kohdassa autoradiossa jossa juopunut poliisi ajaa puhallusratsiaan?

Kysytty

Mikä kappale soi Raid-sarjassa 6. jaksossa kohdassa autoradiossa, jossa juopunut poliisi ajaa puhallusratsiaan?

Vastaus

Vastattu

Kappale on Arto Nuotion esittämä Saari rakkauden. Sen on säveltänyt Jannis Miliokas ja sanat on tehnyt Turkka Mali. Kappale löytyy Arto Nuotion levyiltä Saari rakkauden ja 20 soitetuinta.