Mikä kappale, löytyykö nuotteja: Äiti valvoi luona kehdon, lauloi laulun lapselleen sinne jäi se iäks kaikeks soimaan pieneen sydämeen

Kysytty

Mikä kappale, löytyykö nuotteja:
Äiti valvoi luona kehdon,
lauloi laulun lapselleen
sinne jäi se iäks kaikeks
soimaan pieneen sydämeen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen nimi on Äidin laulu ja se löytyy ainakin Kansakoulun laulukirjasta vuodelta 1948 (14 p.) Kirja löytyy ainakin Varastokirjastosta, josta voit kaukkolainata sitä omaan kirjastoosi.