Otsikko
Mikä ihme on Youtubessa käyttäjä nimeltä "Kuvara yö"?

Kysytty

Mikä ihme on Youtubessa käyttäjä nimeltä "Kuvara yö"? Ajelee jatkuvasti autolla ympäriinsä. Videoita on runsaasti mm. Iisalmesta, Kiuruvedeltä ja Haapajärveltä ja on paljon sellaisiakin, joissa ajaa Iisalmesta Kuopioon ja takaisin ja on myös ajanut Kuopiosta Suonenjoelle.

Vastaus

Vastattu

Hän näyttäisi olevan tubettaja, joka varjelee henkilöllisyyttään melko pätevästi.

Videot ovat tosiaan melko hypnoottisia maantieajon kuvauksia.

Hänen Youtube-sivuiltaan https://www.youtube.com/channel/UCB9g8mMALKAjp11NZIw9L1Q/featured pääsee lähettämään hänelle sähköpostilla kysymyksiä ja palautetta välilehdeltä tietoja. (Sähköposti muuttuu toimivaksi, kun todistaa ettei ole robotti)