Mahtaisiko löytyä cd-levynä tai jonain muuna aineistona Uuden ilosen teatterin revyytä Bonjour - kirvesvarttavuodelta 1992 ja siitä eritysesti Värttinää…

Kysytty

Mahtaisiko löytyä cd-levynä tai jonain muuna aineistona Uuden ilosen teatterin revyytä Bonjour - kirvesvarttavuodelta 1992 ja siitä eritysesti Värttinää matkivaa Räppänä-kokoonpanoa ja eritysesti Jukka Virtasen sanoittamaa versiota laulusta Kiiriminna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

CD-leyltä ”Lauluja musiikki-iloitteluista 1979-94”, tekijänä Uusi Iloinen Teatteri, pitäisi haun perusteella löytyä UIT:n versio sekä Kiiriminnasta että Räppänästä.
Voit tehdä kaukolainapyynnön levystä lähimmässä kirjastossa.