Otsikko
Mahdatteko voida auttaa, kun kaipaan tietoa Volkkarin Passat-mainoksessa soivasta biisistä? Pyörii joka ilta töllössä ja on niin kaunis!

Kysytty

Hei! Mahdatteko voida auttaa, kun kaipaan tietoa Volkkarin Passat-mainoksessa soivasta biisistä? Pyörii joka ilta töllössä ja on niin kaunis!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Volkswagenin omien sivujen mukaan Kiss-yhtyeen esittämä laulu "Beth". Se on albumilta "Destroyer" vuodelta 1976. Laulun ovat tehneet Bob Ezrin, Stanley Penridge ja Peter Criss.

Heikki Poroila