Löytyyköhän Suomen kirjastoista oivaa ukrainan oppimateriaalia? Lähtötaso kieleen on aika lailla olematon. Jos ei kirjastoista löydy, osaatteko neuvoa,…

Kysytty

Löytyyköhän Suomen kirjastoista oivaa ukrainan oppimateriaalia? Lähtötaso kieleen on aika lailla olematon. Jos ei kirjastoista löydy, osaatteko neuvoa, minkälaista aineistoa kannattaisi tässä kohden hyödyntää? Ei tarvitse olla suomi-ukraina-akselilla, englanninkielinen aineisto käy myös.

Vastaus

Vastattu

Eepos-kirjastojen kokoelmista löytyy muutama sanakirja ukrainan kieleen ja lisäksi cd-rom Opi ukrainaa : oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille. Näitä voit katsoa tarkemmin Eepos-verkkokirjastosta osoitteessa https://eepos.finna.fi/Search/Results?hiddenFilters%5B%5D=-building%3A%…

Muualta Suomesta (lähinnä Helsingistä ja Tampereelta) löytyy alla olevia teoksia.

- Ukraina : opi lisää puhumalla, CD-ROM | [2006]

- Ukrainian phrasebook / Marko Pavlyshyn, Kirja | 2002 | 2nd ed.

- Ukrainian : the complete course 1A ja 1B, CD-levy | p2001

- Modern Ukrainian / Assya Humesky Kirja | cop. 1999

- Ukraina - keskeistä sanastoa ja sanontoja vasta-alkajille, cd-rom

- Bekh, Olena: Complete Ukrainian, Julkaisuvuosi: 2010, Huomautus: From beginner level to level 4, Sarja: Teach yourself Lisätietoja: 1 kirja (318 sivua), 1 CD-äänilevy

Näitä voit tutkia tarkemmin osoitteessa https://monihaku.kirjastot.fi/fi/ kirjoittamalla hakuun teoksen nimen tai vain ukrainan kieli.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vastaus ei kerro mitään kirjasta 'Ukrainan sanakirja' Pinhok Languages vuodelta 2018 ISBN 9781986809375. Onko se jotenkin kelvoton, jos sitä ei ole kirjastoissa?