Löytyyköhän mistään Antti Nummisen teosta "Osasto Hartikaisen toiminta"?

Kysytty

Hei, Löytyyköhän mistään Antti Nummisen teosta "Osasto Hartikaisen toiminta"?

Vastaus

Vastattu

Suomen kansallisbibliografia Fennica ei tunne tämännimistä kirjaa. Fennian mukaan Antti Numminen on kirjoittanut vain kirjan Janakkalan patteriston taistelujen tie (1989). Patrik Berghäll on vuonna 2016 julkaisussut kirjan Vid dödens portar : avdelning Hartikainens fjärrpatruller 1942 (suomennos Kuoleman porteilla : Ilmavoimien kaukopartio-osasto Hartikainen 1942, Atena). Tämä kirja löytyy useimmista suuremmista kirjastoista, joista sitä voi pyytää kaukolainaksi.

Heikki Poroila