Löytyyköhän kirjaa "natural treatments for tics and tourette's a patient and family guide" jostain Suomen kirjastoista?

Kysytty

Hei.
Löytyyköhän kirjaa "natural treatments for tics and tourette's a patient and family guide" jostain Suomen kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tämä kirja, Sheila J. Rogers'in kirjoittama "Natural Treatments for Tics and Tourette's: A Patient and Family Guide (2008), ei löydy kirjastoista. Se löytyy kuitenkin useamman nettikirjakaupan kautta,jos se olisi mahdollinen vaihtoehto.