Löytyykö Tuula Ylisalmelta teosta "Papinmoisiosta Räävitynkorpeen eli Virtain paikannimistöä" kattavana tutkielmana? Pari artikkeli on kyllä vanhoissa Virtain…

Kysytty

Löytyykö Tuula Ylisalmelta teosta "Papinmoisiosta Räävitynkorpeen eli Virtain paikannimistöä" kattavana tutkielmana? Pari artikkeli on kyllä vanhoissa Virtain Joulu -lehdissä, mutta löytyykö muuta?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti ainakaan Suomen kansallisbibliografia eli Fennica-tietokanta ei tunne tällaista julkaisua tai tekijää, joten todennäköisesti itsenäistä kirjaa ei ole koskaan tehty.

Heikki Poroila