Löytyykö Suomen kirjastoista Hilja Kallioniemi-Byströmin tai Hilja Byströmin kirjoja, esim. ainoa suomennettu Polvesta polveen (1950)?

Kysytty

Löytyykö Suomen kirjastoista Hilja Kallioniemi-Byströmin tai Hilja Byströmin kirjoja, esim. ainoa suomennettu Polvesta polveen (1950)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hilja Kallioniemi-Byströmin kirjoja näyttää olevan suomeksi vain
Polvesta polveen, joka on myös Oulun kaupunginkirjastossa.
Ruotsiksi on Oulussa Bära eller brista. Kaukolainaksi voidaan
tilata Ett år i Järvi, Prästgårdsfönstret, Såsom du har sagt,
Bondefolk ja Byn.

0 ääntä

Kommentit

Kirjoja löytyy myös Oulun maakunta-arkistosta, jossa niitä voi käydä lukemassa tutkijasalissa. Maakunta-arkistojen kirjastoista ei lainata kirjoja kotiin.