Löytyykö nuotit seur Channel Four in kappaleisiin: SYKSY. ESTONIA

Kysytty

Löytyykö nuotit seur Channel Four in kappaleisiin: SYKSY. ESTONIA

Vastaus

Vastattu

Ainoa löytämäni Estonia-niminen laulu on Seppo Juhani Savolaisen käsialaa ja Frederikin laulama. Sitä ei ole julkaistu nuottina, eikä tanssiorkesteri Channel Four ole sitä myöskään levyttänyt. Channel Four on sen sijaan levyttänyt Seppo Nissilän laulun Syksy, mutta sitäkään ei ole julkaistu nuottina.

Heikki Poroila

1 ääntä

Kommentit

Shannl fourn laulaman syksy nuotit löytyisi jostakin

Ei saa sanoja syksy kppaleeseen channel four laulaa