Löytyykö Nokian kirjastosta elokuvaa Virtaset ja Lahtiset vuodelta 1959. Leena Härmä on kirjailija ja ellun ohjaaja Jack Witikka. Pääosissa Heimo Lepistö,…

Kysytty

Löytyykö Nokian kirjastosta elokuvaa Virtaset ja Lahtiset vuodelta 1959. Leena Härmä on kirjailija ja ellun ohjaaja Jack Witikka. Pääosissa Heimo Lepistö, Terttu Soinvaara, Uljas Kandolin, Ritva Valkama, Helge Herala ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähimmät kirjastot mistä löydät kyseisen elokuvan ovat Tampereen, Valkeakosken ja Ylöjärven kirjastot. Elokuva on videokasettina. Voit tehdä elokuvasta myös kaukolainapyynnön omassa kirjastossasi, jolloin elokuva toimitetaan sinne.