Otsikko
Löytyykö mitään tietoa venäläisestä dekkarikirjailija Inna Bulgakovasta?

Kysytty

Löytyykö mitään tietoa venäläisestä dekkarikirjailija
Inna Bulgakovasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Inna Bulgakovasta ei tunnu löytyvän tietoa mistään. Kajaanin kaupunginkirjaston pääkirjaston omasta lehtileikekokoelmasta löytyy yksi artikkeli, joka on ollut Pohjolan Sanomissa vuonna 1996. Tämäkin artikkeli on lähinnä arvostelu hänen kirjastaan Kuolema huvilalla. Varsinaisia henkilötietoja tästäkään artikkelista ei löydy.