Otsikko
Löytyykö mistään nuottia elokuvasta Arabat Steed. Kyseessä lyhyt elokuva. Elokuvassa kappale Beautiful music about love. Joka alkaa Once you look at the sky…

Kysytty

Löytyykö mistään nuottia elokuvasta Arabat Steed. Kyseessä lyhyt elokuva. Elokuvassa kappale Beautiful music about love. Joka alkaa Once you look at the sky and see a little star...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on ilmeisesti japanilaisen Keiko Matsuin melodian pohjalta lyhytelokuvaan "Arabat Steed" sovitettu kokonaisuus. YouTubessa löytyvissä esityksissä kesto on yli 7 musiikkia. Näyttää kuitenkin siltä, ettei juuri tätä musiikkia ole julkaistu Matsuin lukuisilla albumeilla, ei ainakaan nimellä "Beautiful music about love".

Matsuin omilla verkkosivuilla on tarjolla neljän sävellyksen nuotit
http://www.keikomatsui.com/sheet.html mutta etsitty ei kyllä näyttäisi olevan mukana. Matsui säveltää soitinmusiikkia, joten tämä sanoilla varustettu versio lienee jonkun muun sovittama. Matsuilta on 2005 julkaistu tusinan sävellyksen nuottikokoelma, mutta sitä ei ole enää myynnissä.

Yritin turhaan etsiä lisätietoja tästä lyhytelokuvasta itsestään. mitään en löytänyt, paitsi näitä YouTube-videoita. Tämä jää valitettavasti osin selvittämättömäksi asiaksi, koska on mahdollista, että Matsuin hyödynnetty melodia on nimeltään jotain aivan muuta kuin "Beautiful music of love".

Heikki Poroila