Löytyykö mistään Kotimaani kukat - laulun sanoja. Sanoittaja Sauvo Puhtila, levylle laulanut Donna Arima.

Kysytty

Löytyykö mistään Kotimaani kukat - laulun sanoja. Sanoittaja Sauvo Puhtila, levylle laulanut Donna Arima.

Vastaus

Vastattu

Tätä vuonna 1961 levytettyä Sauvo Puhtilan sanoittamaa laulua Kotimaani kukat ei ole julkaistu nuottina. Ainoa keino saada sen sanat taitaa olla äänitteen kuuntelu ja sanojen kirjoittaminen talteen sillä lailla.

Heikki Poroila

0 ääntä

Kommentit

Tämä laulu on julkaistu nuottina suomenkielisine sanoineen. Se sisältyy nuottiin Laulukirja 2 (Mitä-missä-milloin), jonka on toimittanut Erkki Ertama (Otava, 1964). Laulu alkaa: "Jo niityt kotimaassani käy jälleen kukkimaan". Laulun melodia on sama kuin ruotsalaisessa kansanlaulussa Ack Värmeland du sköna. Nuotissa sanoittajaksi on merkitty P. L. Saarinen, joka oli yksi Sauvo Puhtilan salanimistä.