Otsikko
Löytyykö Matti Johannes Koivun sävellyksiä nuottina mistään?

Kysytty

Löytyykö Matti Johannes Koivun sävellyksiä nuottina mistään?

Vastaus

Vastattu

Matti Johannes Koivulta on tähän mennessä julkaistu seuraavat laulunuotinnokset:

"80-luvun lapset" kokoelmassa Hits: Suomipopin sankarimiehet (F-Kustannus, 2013)

"Jos muutat mielesi" kokoelmassa Pop tänään. Vol. 3 (F-Kustannus, 2014)

"Tyhjäksi jätetty" kokoelmassa Pop tänään. Vol. 4 (F-Kustannus, 2015)

"Lupaa ettet lähde koskaan" kokoelmassa SuomiLOVE: laulukirja (F-Kustannus, 2015)

2 ääntä

Kommentit

Kiitos tästä tiedosta!