Löytyykö Lapin maakuntakirjastosta Rovaniemeltä seuraavaa: Kehusmaa Aimo ja Onnela Samuli Suur-Sodankylän historia 293 sivua Julkaisija Suur-Sodankylän…

Kysytty

Löytyykö Lapin maakuntakirjastosta Rovaniemeltä seuraavaa:
Kehusmaa Aimo ja Onnela Samuli Suur-Sodankylän historia
293 sivua
Julkaisija Suur-Sodankylän historiatoimikunta
ISBN: 951-96796-2-6
Gummerus Kirjapaino Oy
Jyväskylä 1995
Mikä hylly osoite ? Vonko varata-kaukolainata Kemin kirjaston kautta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyitte kirjaa:

92.89
Suur-Sodankylän historia /(julk. Suur-Sodankylän historiatoimikunta.
1 / Aimo Kehusmaa, Samuli Onnela
1995 (Jyväskylä: Gummerus)
ISBN 951-96796-2-6

Kirja löytyy Lapin maakuntakirjastosta Rovaniemeltä ja muualtakin Lapin läänin kirjastoista. Voimme tilata sen teille kaukolainana (Rekku). Hinta on 2 €. Ottakaa yhteys Kemin kaupunginkirjaston tietopalveluun, niin asia hoituu.
Yhteystiedot ovat puh. 016- 258 252, email: kirjasto-info@kemi.fi .