Löytyykö kirjastosta elokuvaa? Katkera kuu (Bitter Moon, 1992). Mieluiten Kemin kaupunginkirjastosta, tosin muutkin käy?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta elokuvaa? Katkera kuu (Bitter Moon, 1992). Mieluiten Kemin kaupunginkirjastosta, tosin muutkin käy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymääsi elokuvaa "Katkera kuu" ei ole Kemin kaupunginkirjastossa eikä Lapin kirjastoissa. Se kyllä löytyy muualta Suomesta. Mikäli haluat meidän tilaavan elokuvan sinulle kaukolainana, ota yhteys Kemin kaupunginkirjaston tietopalveluun tai soita puh. 016-258 252. Kaukolainan hinta on 7 €.