Otsikko
Löytyykö jostain kokonaisuudessaan nuotti Leharin kappaleeseen "Sun on mun sydämein (Hymynmaa -operetista)?

Kysytty

Löytyykö jostain kokonaisuudessaan nuotti Leharin kappaleeseen "Sun on mun sydämein (Hymynmaa -operetista)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä laulu löytyy saksan- ja suomenkielisenä versiona lauluäänelle ja pianosäestykselle sovitettuna "Suuren toivelaulukirjan" osasta nro 4 (Das Land des Lächelns. Dein ist mein ganzes Herz, suomi (Sun on mun sydämein)).

Koko operetti löytyy pianopartituurina (orkesterin osuus korvattu pianosovituksella) HelMet-kirjaston kokoelmasta http://luettelo.helmet.fi/record=b1367144~S9*fin

Sen sijaan operetin tai tämän yksittäisen osan täyttä partituuria - jos kysyjän ilmaisu "kokonaisuudessaan" tarkoittaa tätä - ei näyttäisi kirjastoistamme löytyvän, ei edes Sibelius-Akatemian kirjastosta.

Heikki Poroila