Otsikko
Löytyykö äänitettä,jossa olisi Väinö Raition Kesäkuvia ja Idylli(Balladi). Teokset ovat orkesteriteoksia.

Kysytty

Löytyykö äänitettä,jossa olisi Väinö Raition Kesäkuvia ja Idylli(Balladi). Teokset ovat orkesteriteoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käyttämistäni tietokannoista (Manda= maakuntakirjastojen yhteistietokanta, Viola=musiikkiaineiston yhteistietokanta, Arsca= Sibelius-akatemian aineistotk.) en löytänyt äänitettä jossa / joissa olisi kaipaamasi teokset. Ne on kuitenkin äänitteinä olemassa sillä hakemalla Google hakupalvelun kautta sanoilla Väinö Raitio kesäkuvia (tai idylli) löytyy Yleisradion ohjelmatietoja vuodelta 1999. Sieltä selviää että teokset on RSO esittänyt George de Godzinsky kapellimestarina. Tarkemmat tiedot saa ottamalla yhteyttä suoraan Yleisradion äänilevystöön, Suomen suurimpaan musiikkiarkistoon
( pekka.gronow@yle.fi), sivut Internetissä http://www.yle.fi/aanilevysto/firs/