Löytyisikö tietoa Banim, Lisasta. Hän on kirjailija joka on kirjoittanut kirjan Lizzie McGuire. Ja minun pitäisi tietää, Mistä maasta hän on kotoisin, Mitä…

Kysytty

Löytyisikö tietoa Banim, Lisasta. Hän on kirjailija joka on kirjoittanut kirjan Lizzie McGuire. Ja minun pitäisi tietää, Mistä maasta hän on kotoisin, Mitä hänen elämästä voisi kertoa, Mitä kirjoja hän on kirjoittanut ja Millaisia hänen kirjoittamat kirjat ovat? Että olisiko sinulla tiedossa? (:

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lizzie McGuire -kirjat perustuvat yhdysvaltalaiseen televisiosarjaan,
jonka on luonut Terri Minsky. Kysy kirjastonhoitaja -palvelussa on
usein kysytty sarjan kirjoittajista. Vanhoja vastauksia pääset
katselemaan osoitteessa http://www.kirjastot.fi/fi-FI...sto.aspx
Kirjoita hakulaatikkoon kirjailijan tai kirjasarjan nimi.