Otsikko
Löytyisikö suomenkielisenä runoja vuosisatojen takaiselta intialaiselta runoilijalta? Kalidasa on nimi. Kiitos!

Kysytty

Hei!
Löytyisikö suomenkielisenä runoja vuosisatojen takaiselta intialaiselta runoilijalta? Kalidasa on nimi. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pertti Seppälän toimittamassa teoksessa Itämaisen elämänviisauden kirja on joitakin Kalidasan mietelmiä. Ellei tämä ole hakemanne teos, voimme etsiä jos löytyisi vielä joku muu.
Kirja on kuitenkin varattuna teille Seinäjoen kirjastossa puhelinvaraushyllyssä. Sitä voi kysyä lainaus-palautuksesta.