Otsikko
Löytyisikö nuotit kansanlauluun Laulava leivo? Lienee ilmestynyt kirjassa Kotilainen, Otto, 1924, WSOY. (Marttalaulu, "Päivä kun paistaa...", Aino Kaitila,…

Kysytty

Löytyisikö nuotit kansanlauluun Laulava leivo? Lienee ilmestynyt kirjassa Kotilainen, Otto, 1924, WSOY. (Marttalaulu, "Päivä kun paistaa...", Aino Kaitila, 1927, sopii laulettavaksi tällä sävelmällä)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perinnesävelmä Laulava leivo löytyy monista vanhoista laulukirjoista. HelMet-kirjaston kokoelmasta löytyvät mm. seuraavat:

Heikki Poroila