Löytyisikö nuotit ja sanat valssiin nimeltä Haaveitteni valkoinen lintu, esittää ainakin Teuvo Oinas

Kysytty

Löytyisikö nuotit ja sanat valssiin nimeltä Haaveitteni valkoinen lintu, esittää ainakin Teuvo Oinas

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kappale löytyy nuottivihosta, jonka nimi on Uusia suomalaisia valsseja 1.- Lahti: CAJ Music.
Se on Tampereen kaupunginkirjastosta saatavissa, mutta koska sitä tarvitaan jo lauantaina, aika ei riitä postilähetykseen. Se on saatavissa myös ainakin Seinäjoen ja Nurmon kirjastoista, jotka ovat Kauhajoelta katsoen Tamperetta lähempänä.
Tekijänoikeudellisista syistä nuotista ei voida faksata kopiota.