Löytyisikö kirjastonne arkistoista Topi Sorsakoski & Agents nuottivihkosia? Jos löytyy, olisin halukas ostamaan niitä. Aurinkoisia kevätpäiviä!

Kysytty

Hei!

Löytyisikö kirjastonne arkistoista Topi Sorsakoski & Agents nuottivihkosia? Jos löytyy, olisin halukas ostamaan niitä.

Aurinkoisia kevätpäiviä!

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kimpastamme Kirikirjastoista löytyy muutamia Topi Sorsakoski & Agents nuottivihkosia. Emme kuitenkaan ole niitä myymässä. Jos haluat lainata kyseisiä nuotteja, tule käymään kirjastossa. Kimpasta löytyvät seuraavat nuottivihot: Besame mucho, Vaikene sydän ja Topi Sorsakoski ja Agents.

Aurinkoisia kevätpäiviä myös sinulle!