Otsikko
Löytyisikö Gunnar Nordström nimisestä kirjailjasta tietoa?

Kysytty

Löytyisikö Gunnar Nordström nimisestä kirjailjasta tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Gunnar Nordström on eräs niistä kirjailijoista, joista ei tunnu löytyvän mitään tietoja. Hänen suomalainen kustantajansa on Karisto. Kariston sivuilla ei ole tietoja tästä kirjailijasta. Google-haku tuottaa etupäässä ruotsinkielisiä viitteitä, eikä mikään niistäkään kerro paljoa kirjailijasta. Jos ruotsin kieli sujuu, voit katsella Googlesta laittamalla kirjailijan nimen hakusanaksi. Kirjailija toimii NHL-asiantuntijana ruotsalaisille tiedotusvälineille on ainoa löytämäni tieto, ja sen tiesit jo itsekin.

37 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Teen kirjailijaesittelyä Gunnar Nordströmistä ja tietoa ei oikein löydy.

Pitäisi saada tietoa Gunnar Nordströmistä kun teen pakollista kirja-esittelyä ja ainoa mitä olen saanut aikaan on että hän asuu ruotsissa ja että on NHL-asiantuntija