Kysyisin pari kysymystä K. A. Applegatesta: 1. Mikä on hänen oikea etunimensä?? 2. Ketkä kuuluvat hänen perheeseensä?? 3. Onko hänellä lapsia?? 4. Minä päivänä…

Kysytty

Kysyisin pari kysymystä K. A. Applegatesta:
1. Mikä on hänen oikea etunimensä??
2. Ketkä kuuluvat hänen perheeseensä??
3. Onko hänellä lapsia??
4. Minä päivänä hän on syntynyt???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

K. A. Applegate. Etunimet ovat Katherine Alice.(käyttää myös salanimeä Kincaid, Beth).Syntynyt 1956.
Perheeseen kuuluu mies sekä Jake-niminen poika.
Asunut eripuolilla Yhdysvaltoja.
Nämä tiedot löysin kirjasta Ulkomaisia nuortenkertojia 1 (Koski Mervi; julk. BTJ Kirjastopalvelu ISBN 951-692-509-X).Osoiteesta: http://www.scholastic.com/animorphs/index.htm löytyy
lisää tietoa Animorphs-sarjasta.