Otsikko
Kuvakirjoja pikkulapsille seksuaalikasvatuksen tueksi

Kysytty

Kuvakirjoja pikkulapsille seksuaalikasvatuksen tueksi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kallio, Maaret: Onnikujan kaverukset ja pomppiva massu. Väestöliitto 2014.
Pyyry, Noora & Sharratt, Aimée: Vauvapullaa. Books on Demand 2010.
Lindenbaum, Pija: Pikku-Litti ja lempparieno. WSOY 2007.
Huikko, Eeva: Vauva tulee valtakuntaan. Psykologien kustannus oy 2006.
Abedi, Isabel: Enni Possunen sanoo EN! Lasten Keskus 2005.
Janouch; Katerina: Mistä on pienet vauvat tehty? Tammi 2004.
Douglas, Ann: Ennen kuin synnyit. Perhemediat 2004.
Cole, Babette: Äiti ja elämän salaisuudet. Kustannus-Mäkelä 2003.
Höjer, Dan: Tervetuloa meille, vauva! Tammi 2001.
Braun, Gisela: Suuri EI ja pieni EI. Mll 2001.
Langreuter, Jutta: Napajuttu. Lasten Keskus 2000.
Evilampi, Mia: Lähde lentoon, Iiris – Kertomus HIV:stä lapsille. Suomen AIDS-tukikeskus 1999.
Cole, Babette: Kun äiti muni. Kustannus-Mäkelä 1996.
Mistä vauvat tulevat? Kirjalito 1995.
Hovatta, Outi: Pupujuttu ja muita vauvasatuja. Väestöliitto 1993
Janosch: Äiti, mistä lapset tulevat? WSOY 1993.
Möller,Liller: Näin tehdään lapsia. Schildts 1993.
Fagerström, Grethe: Pete, Pii ja pikkuinen. Kirjayhtymä 1979.

Tietoa kirjoista mm.:
Heikkilä-Halttunen, Päivi: Minttu, Jason ja Peikonhäntä - Lasten kuvakirjoja kipeistä aiheista. Avain 2010.