Otsikko
Kuka naissolisti laulaa päätöskappaleen elokuvassa Huojuva torni.

Kysytty

Kuka naissolisti laulaa päätöskappaleen elokuvassa Huojuva torni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei löytynyt elokuvaa nimeltä "Huojuva torni", olisiko kuitenkin kyseessä Timo Koivusalon vuonna 2006 ohjaama elokuva "Kalteva torni"? Siinä on kolme laulua, joista laulun "Story of my life" esittää Susanna Palin, joka on myös säveltänyt laulun Koivusalon tekstiin. Kahden muun laulun solistina on mies (Matti Esko ja Jore Marjaranta).

Heikki Poroila

1 ääntä

Kommentit

Aivan oikein, kirjoitin tuon elokuvan nimen väärin.