Kuka jo edesmennyt kirjailija kirjoitti kirjassaan taksiinsa kuolleesta artistista? Sellvisi, että ko. kirjailija kuvasi tapauksella Kari Tapiota, joten se…

Kysytty

Kuka jo edesmennyt kirjailija kirjoitti kirjassaan taksiinsa kuolleesta artistista?
Sellvisi, että ko. kirjailija kuvasi tapauksella Kari Tapiota, joten se sai myöhemmin dramaattisen merkityksen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arto Salmisen (k. 2005) Ei-kuoren loppukohtauksessa kuolee taksiin laulaja Roope Tanttu.