Kuinka toisesta kirjastopiiristä lainaaminen käytännössä toimii ja paljonko se maksaa?

Kysytty

Kuinka toisesta kirjastopiiristä lainaaminen käytännössä toimii ja paljonko se maksaa? Itse olen kotoisin alueelta, jossa toimii Eepos-kirjasto ja haluaisin lainata Helmetistä yhden kirjan. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Eepos-kirjaston asiakkaalle kaukolaina muualta Suomesta maksaa viisi euroa. Tilauksen haluamastasi kirjasta voit tehdä omassa kirjastossasi ja sieltä voit sen myös noutaa ja sinne palauttaa. Alla on Kurikan kirjaston yhteystiedot. Tilauksen voit tehdä käymällä kirjastossa, soittamalla tai lähettämällä sähköpostia.

Kurikan pääkirjasto
Seurapuistikko 2
61300 KURIKKA
puh. 044 723 1015
kirjasto@kurikka.fi
kaukopalvelu@kurikka.fi

Kurikan muiden kirjastojen yhteystiedot https://www.kurikankirjastot.fi/kirjastot/yhteystiedot/