Kuinka monta kirjaa on sarjassa Mystery Club?

Kysytty

Kuinka monta kirjaa on sarjassa Mystery Club?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mystery Club -sarjassa on 22 kirjaa. Järjestyksessä: Salaiset johtolangat, Kaksoisvaara, Kielletty saari, Konnuuksia keskiyöllä, Vaarallisia temppuja, Siepattu!, Piilosilla, Haudattuja salaisuuksia, Tappavia pelejä, Salaperäinen puhelu, Musta hevonen, Harhakuvia, Kohtalokas putoaminen, Pakkolasku, Myrkkyä!, Pankkiryöstö, Salainen huone, Menneisyyden salat, Salaliitto, Petos, Kadonnut ruumis, Valepuvussa.

Lisää tietoa Mystery Clubista löydät Kysy kirjastonhoitajalta arkistosta: http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx Kirjoita hakukenttään Mystery club, ja paina hae-painiketta.