Otsikko
Kuinka monella eri kielellä on tehty versio kappaleesta Fields of Gold?

Kysytty

Kuinka monella eri kielellä on tehty versio kappaleesta Fields of Gold?

Vastaus

Vastattu

Second Hand Songs -sivusto listaa 237 levytettyä versiota Stingin sävellyksestä "Fields of Gold". Sen mukaan kappale on alkuperäisen englannin lisäksi levytetty suomeksi, ruotsiksi, norjaksi, saksaksi, hollanniksi, italiaksi ja korsikaksi. Luultavasti laulu on käännetty muillekin kielille, mutta versioita ei välttämättä ole levytetty tai julkaistu virallisesti.