Koska on tulossa uusi suomenkielinen kirja Louise Rennisonin kirjasarjasta Georgia Nicholsonin salatut elämät? Eli osa 7? Olen kuullut, että se on jo…

Kysytty

Koska on tulossa uusi suomenkielinen kirja Louise Rennisonin kirjasarjasta Georgia Nicholsonin salatut elämät? Eli osa 7? Olen kuullut, että se on jo ilmestynyt englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustannusliike Karistolta kerrottiin, että "seitsemäs Georgia Nicolson -kirja ilmestyy tällä tietoa suomeksi ensi syksynä. Tarkemmasta ajankohdasta sen enempää kuin suomenkielisestä nimestäkään ei ole vielä tietoa." Englanninkielisenä pokkarina Startled by his furry shorts! -niminen kirja on jo myynnissä joissakin kirjakaupoissa.