Otsikko
Kirjoitan lasten lauluja ja runoja. Vihkoja on monta ja välillä kirjoitan sinne muidenkin tuotoksia. Nyt löysin vanhasta vihkosta runon: ” Kukan ristiäiset ” …

Kysytty

Kirjoitan lasten lauluja ja runoja. Vihkoja on monta ja välillä kirjoitan sinne muidenkin tuotoksia. Nyt löysin vanhasta vihkosta runon: ” Kukan ristiäiset ” .
Se alkaa näin: ”Aikuiset ovat kuin puita, kun katselen niiden suita.”
Kenen runo? Toki toivoisin, että tämä tosi ihana runo olisikin minun, mutta ei taida olla.?.

Vastaus

Vastattu

Kukan ristiäiset on Piritta Porthanin runo ja se sisältyy hänen runokokoelmaansa Varoitus postinkantajalle (Basam Books2013).

Voit tarkistaa teoksen saatavuuden Helmet-kirjastoissa alla olevasta linkistä.

https://www.helmet.fi/fi-FI