Otsikko
Kirjauduin ensi kertaa yli puolen vuoten kirjaston sivuille varatakseni kirjoja ja nyt kyllä kävi niin, ettän osannut tilata mitään. Kokeilin kolema kirjaa ja…

Kysytty

Hei,
kirjauduin ensi kertaa yli puolen vuoten kirjaston sivuille varatakseni kirjoja ja nyt kyllä kävi niin, ettän osannut tilata mitään. Kokeilin kolema kirjaa ja olihan se monimutkaista täyttää kaikki ne kohdat. Olli Jalosen uusintakaan en löytänyt varattavaksi.
Jos hakaa vain Hae, niin ei riitä näköjäänb kirjan nimi, vai?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Olemme päivittäneet verkkokirjastomme keväällä 2014. Kyllä pelkässä hakukentässä riittää kirjan tai kirjailijan nimi. Hakutulosta voi järjestää hakutuloksen ylälaidassa olevilla lajittelunappuloilla. Esim tuo Olli Jalosen uusin kirja löytyy helposti niin, että kirjoittaa siihen pelkkään haku kenttään Jalonen Olli, ja sitten lajittelee kirjat julkaisuvuoden mukaan.

Toivottavasti onnistuu näillä ohjeilla, ja jos edelleen on epäselvyyttä, tervetuloa kirjastoon, neuvomme kyllä paikan päällä tarkasti miten verkkokirjasto toimii.

terveisin, Kirsi Nahkanen
Haapajärven kirjasto