Kirjastoissa lienee nykyisin myös 3D-levyjä (kolmiulotteinen DVD-levy tai yleensä varmaan BD-levy). Onko joku tietty hakusana (helmet.fi) millä näm tulee esiin?

Kysytty

Hei
Kirjastoissa lienee nykyisin myös 3D-levyjä (kolmiulotteinen DVD-levy tai yleensä varmaan BD-levy). Onko joku tietty hakusana (helmet.fi) millä näm tulee esiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

3D-elokuvat ovat vasta tulossa kirjastoihin. Helmetissä ja muissa kirjastotietokannoissa ne on asiasanoitettu termillä 3D-elokuvat. Ne löytyvät Helmetistä helpoiten, jos valitset Helmet etusivulta Muut hakutavat -välilehdeltä vaihtoehdon Asiasana. Kirjoita hakulaatikkoon 3D-elokuvat ja valitse hakujoukoksi Koko aineiston sijaan Elokuvat. Helmetistä näyttää löytyvän 3 kappaletta 3D-elokuvia.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

3D-elokuvat ja BD-levyt ovat uusia asia. Mitä niiden toistaminen vaatii kotilaitteistolta? Riittääkö DVD vai pitääkö olla jotain muuta?