Kirjan nimi on Prinsessa. Kertoo ilmeisesti tytöstä, joka on ollut jollain tavoin vangittuna?! Kuka kirjoittanut?

Kysytty

Kirjan nimi on Prinsessa. Kertoo ilmeisesti tytöstä, joka on ollut jollain tavoin vangittuna?! Kuka kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat ehkä tätä kirjaa:
Sasson, Jean P., Prinsessa : elämä hunnun takana al-Saudin palatsissa. Porvoo : WSOY, 1993
Jatkokin on olemassa: Prinsessan tyttäret.
Olivat kovasti kysyttyjä kirjoja ilmestyttyään.