Kirjailija on Sarah Mlynowski ja kirjan nimi Rintsikoita ja luudanvarsia. Tietoja em. kirjailijasta? Em. kirjasta? Ja jos annat linkkejä joillekkin sivuille,…

Kysytty

Kirjailija on Sarah Mlynowski ja kirjan nimi Rintsikoita ja luudanvarsia. Tietoja em. kirjailijasta? Em. kirjasta?
Ja jos annat linkkejä joillekkin sivuille, niin sellasille että ne on suomenkieliset :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarah Mlynowski on alunperin kanadalainen, syntynyt Montrealissa, mutta asuu nykyään New Yorkissa, Yhdysvalloissa. Hän on 29-vuotias.
Ensimmäisen romaaninsa Mlynowski julkaisi 24-vuotiaana.

Rintsikoita ja luudanvarsia WSOY (2005)kertoo noitaperheesta. 14-vuotias Sarah saa tietää äitinsä ja siskonsa olevan noitia. Sarjan jatko-osa Konnia ja kielareita on ilmestynyt vuonna 2006 WSOY:n kustantamana.

Suomenkielinen kirjaesittely osoitteessa: http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/product&isbn=951-0-30676-2