Kertoisitko Anna-lisa Mestertonista. Olen yrittänyt etsiä tietoa netistä tuloksetta. Vast. mielellään pian!

Kysytty

Kertoisitko Anna-lisa Mestertonista. Olen yrittänyt etsiä tietoa netistä tuloksetta. Vast. mielellään pian!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Lisa Mestertonista ei valitettavasti löydy kovin paljon tietoa. Aleksi-artikkeliviitetietokannasta, joka on käytettävissä kirjastojen asiakastyöasemalla, löytyivät seuraavat neljä artikkeliviitettä: " Hovimäki : Ruotsin vallan iltarusko/ Anna-Lisa ja Carl Mesterton, Kirsti Manninen, Jussi-Pekka Aukia" ; ET-lehti 1999, Kirja-arv., nro 12, sivu 101. " Suomen historia herää eloon Hovimäessä" / Kotkamaa, Hilkka ; Demari 1999-10-29. "Arjen kiehtova historia : tuleeko kartanosarjasta suomalaisten uusi suursuosikki?"/ Rantanen, Kimmo ; Kotiliesi 1998, nro 5, sivu 100-103. "Anna Lisa ja Carl Mesterton tekevät uutta jättisarjaa : koko historia olohuoneessa" / Hietaniemi, Helena ; Anna 1997, nro 15, sivu 44-47.
Osoitteesta http://www.kaarina-lehti.fi/jutut/19012000-7.html löytyy artikkeli Hovimäki-sarjan filmauksesta. Samoin lyhyt esittely osoitteessa http://www.yle.fi/hovimaki/tekijat/tekijat.htm.