Otsikko
Kenen kirjoittama tämä runo on ja mistä sen saa kokonaisuudessaan: "hiivin hiljaa kurkistan riihen räppänästa, tontut valvoo öitä, valaa kynttilöitä, kuu on…

Kysytty

Kenen kirjoittama tämä runo on ja mistä sen saa kokonaisuudessaan: "hiivin hiljaa kurkistan riihen räppänästa, tontut valvoo öitä, valaa kynttilöitä, kuu on jouluun tästä..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Valitettavasti kyseistä, mahdollisesti Jalmari Saulin runoa, ei löytynyt tässä kirjastossa saatavana olevista kirjoista, lehdistä, netin kautta tai henkilökunnan runojen tuntemuksella. 1930-luvun lastenlehtiä ei ollut käytettävissä, mutta kaikki saatavana olevat tiedonlähteet on käyty läpi.