Otsikko
Kaverin kanssa kinaa 1630 km ja ajoaika Hanko-Nordgapp 19h 20min

Kysytty

Hei, kaverin kanssa kinaa 1630 km ja ajoaika Hanko-Nordgapp 19h 20min. Sanoin ettei aja alle 20 tuntiin koska pakolliset pysähdykset ja muut seikat hiljentävät matkaa joten menee yli 20 tuntia. Tuo 19h 20min pitää sisällään tiettävästi vain pelkän ajon ilman mitään esteitä.
Mikä olisi lähinnä todenperäinen aika laskennallisesti huomioiden tauot ym. Riittää myös noin vähimmäis aika.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Himmera.com -välimatkalaskurisovelluksen mukaan matka autolla välillä Hanko - Nordkapp on 1598 km ja matkan kesto on 22 h 39 min ja keskinopeus 71 km. Tässä ei oteta kantaa mahdollisiin pysähdyksiin. Polttoainetta kuluu 11.9 litraa  ( kulutus 7 l / 100 km) ja hinta on 246,2 € (litrahintana käytetty 2.2 € / l).

http://fi.etaisyydet.himmera.com

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Googlen matkalaskurin mukaan, jos matkan aloittaa esim. illalla klo. 21.00, niin 19 t 40 min - 21 t 20 min (1 631 km). Eli voi olla mahdollista päästä alle 20 tuntia.