Otsikko
Kaipaisin nuotteja HIMin debyyttialbumin – Greatest Lovesongs, Vol. 666 – biiseihin. Erityisesti niihin HIMin omiin biiseihin (Wicked Gamen ja Don't Fear The…

Kysytty

Hei,

Kaipaisin nuotteja HIMin debyyttialbumin – Greatest Lovesongs, Vol. 666 – biiseihin.

Erityisesti niihin HIMin omiin biiseihin (Wicked Gamen ja Don't Fear The Reaperin nuotit löytynevät muista nuottikirjoista).

Kiitos.

www.darklyrics.com/lyrics/him/greatestlovesongsvol666.html

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näihin cd:n kappaleisiin (For you, Your sweet six six six, ; It's all tears (drown in this love), When love and death embrace ; The beginning of the end, Our diabolikal rapture) ei löytynyt julkaistuja nuotteja Finna-hakupalvelun kautta.

https://www.finna.fi/