Otsikko
Kaipailisin nuotteja alunperin Aki Sirkesalon kappaleeseen Pikku Ihminen . Mieluummin vielä Maaritin Ipanapa levyn versiona. Pitäisi esittää ristiäisissä…

Kysytty

Kaipailisin nuotteja alunperin Aki Sirkesalon kappaleeseen Pikku Ihminen. Mieluummin vielä Maaritin Ipanapa levyn versiona. Pitäisi esittää ristiäisissä kummina.

Vastaus

Vastattu

Aki Sirkesalon laulu Pikku ihminen löytyy nuottina kokoelmasta Ipanapa laulukirja (Paasilinna 2011). Tässä suora varaus/tilauslinkki: https://kirjtuo1.helmet.fi/record=b2004001~S9*fin.

Heikki Poroila