Otsikko
Joskus kauan sitten - 70 vuotta sitten - luin kirjan jonka nimi oli muistaakseni Jokilaakson pojat Turun koulussa. Siihen oli kait jatkokin jossa nämä pojat…

Kysytty

Joskus kauan sitten - 70 vuotta sitten - luin kirjan jonka nimi oli muistaakseni Jokilaakson pojat Turun koulussa. Siihen oli kait jatkokin jossa nämä pojat lähtivät suorittamaan ylioppilastutkintoa Helsinkiin, tsaarinvenäjän alamaisia kun oltiin. Olen googlettanut tätä kirjaa saamatta mitään vastausta. Muistanko väärin, eli siis mitään tällaista kirjaa ei ole ollutkaan vai enkö osaa hakea oikealla tavalla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haettu kirja on Aarne Mustasalon Jokikylän pojat Turun koulussa (Gummerus 1926).