Otsikko
Jaakko Bascharoff oli Hämeenlinnan seudulla vaikuttava kauppias joka lahjoitti mm Punaiselle Ristille Löytyykö Jaakko Bascharoffista jotain kootusti…

Kysytty

Jaakko Bascharoff oli Hämeenlinnan seudulla vaikuttava kauppias joka lahjoitti mm Punaiselle Ristille

Löytyykö Jaakko Bascharoffista jotain kootusti elämänkertaa?

Vastaus

Vastattu

Suomen museoiden, kirjastojen ja arkistojen Finna-hakupalvelun (https://www.finna.fi/)  mukaan hänestä ei ole tehty elämäkertaa. Palvelusta ei löytynyt hänestä muutakaan tietoa.