Iskelmäradio on lähetty ensimmäisen kerran YLE Radio Suomi ainakin tiedä että siinä ollut Ilpo Hakasalo ja Maarit Niiniluoto

Kysytty

Iskelmäradio on lähetty ensimmäisen kerran YLE Radio Suomi ainakin tiedä että siinä ollut Ilpo Hakasalo ja Maarit Niiniluoto

Vastaus

Vastattu

Ylen arkistotietojen mukaan Iskelmäradion ensimmäiset lähetykset olivat vuonna 1986 radion 2-verkossa (nykyinen Yle Radio Suomi). Jake Nymanin kavipöydässä heittämästä ideasta syntyi aluksi pari kertaa kuussa toimitettu ohjelma, joka myöhemmin muuttui joka sunnuntai lähetettäväksi yleisösuosikiksi. Pitkäaikaisia ohjelman toimittajia ovat olleet mm. Maarit Niiniluoto ja Ilpo Hakasalo.

2 ääntä

Kommentit

Olisi kiva kuulla kappale
Lupaa mulle hyvää yötä
Artistina Oraste Henna hyvä biisi ja aivan loistava uusi artisti

Olisi kiva kuulla kappale
Lupaa mulle hyvää yötä
Artistina Oraste Henna hyvä biisi ja aivan loistava uusi artisti