Heippa! Etsin sellaista jotain näytelmää ja yleensäkin rooli henkilöä , ,jolla olisi ärrä vika. Voi olla jostain näytelmästä tai jostain joku rooli yms…

Kysytty

Heippa! Etsin sellaista jotain näytelmää ja yleensäkin rooli henkilöä , ,jolla olisi ärrä vika. Voi olla jostain näytelmästä tai jostain joku rooli yms.. kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme onnistuneet löytämään näytelmää, jossa roolihenkilöllä olisi ärrävika. Kimmo Virtasen käsikirjoittamassa ja ohjaamassa Betoniviidakko-musiikkinäytelmässä päähenkilö änkyttää. Näytelmää on esittänyt Ahaa Teatteri:

https://www.ahaateatteri.com/betoniviidakko

Nelli Hietalan kirjassa Kielillä puhumisen taito päähenkilöllä on ärrävika, mutta kirja on romaani eikä näytelmä.