Otsikko
Hankkisiko Kiiminki uusimman Mikkolan Äidinkieli- ja kirjallisuus 2007 käsikirjan kirjastoon. Tämä vuodelta 1999 on niin vanhentunut ettei käy enää…

Kysytty

Hankkisiko Kiiminki uusimman Mikkolan Äidinkieli- ja kirjallisuus 2007 käsikirjan kirjastoon. Tämä vuodelta 1999 on niin vanhentunut ettei käy enää lainattavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiimingin pääkirjastoon on hankittu v. 2007 painos kirjasta Äidinkieli ja kirjallisuus: käsikirja Voit tarkistaa kirjan saapumistilannetta osoitteessa www.outikirjastot.fi tai ottamalla yhteyttä suoraan kirjastoon p. 08-8193227. Kirja on jo varattavissa.